YENİ AUDİ RS5 2017 İNCELEMESİ

YENİ AUDİ RS5 2017 İNCELEMESİ
Audi yeni bir model tanıttığında, sonrasında neyin geleceğini tahmn etmek zor değil. Audi once A5’ in nasılolacağı izlenimini veren tamamen yeni A4’ ü piyasaya sürdü. Sonrasından seksi bir S5 ile karşılaştık. Şimdi sahne markanın en yeni serisi olan RS5’ te. Bu arada en hızlısı, şimdilik.

Bunula birlikte Audi beklenmedik bir karar aldı RS5 V8 motordan, turbo şarjlı V6 motora geçiş yaptı. Bu nedenle yeni modelin rakipleri AMG C63 Coupe ve BMW M4 ü geçip geçemeyeceği merak konusu.

Yeni model 60 kg daha hafif olmasına rağmen, ilk sürüş izlenimleri heyecan uyandırmaktan biraz uzak kaldı.

Yeni motor eski V8 kadar heyecan verici değil. S5’ deki üniteye benzer olan motor heyecandan ziyade performans sağlamak üzere geliştirilmiş. 3,9 saniyede 0-100’ e çıkıyor ve gaza bastığınızda son derece hızlı hisettiriyor. Ancak donuk motor ve tork güç dağılımı benzinliden ziyade büyük bir dizel motoru andırıyor. 600Nm tork değerini yolda kesinlikle hissediyorsunuz.

Sekiz kademeli tiptronic şanzıman oldukça başarılı. Vites değiştirme işlemi oldukça hızlı ve başarılı. Her vites değişiminde egzostan gelen tahliye sesi bazılarını memnun edecek. RS5’ in 4 tekerden çekiş sistemi aracı dahada güçlü kılıyor. Virajlara girmek ve çıkmak çok kolay. Zeki tork control sistemi bu tip kısa mesafe hızlanmalarında çok işe yarıyor.

Bir çok kişi RS5’ in en hızlı ve en pahalı A5 olduğundan dolayı mutlu olabilir. Kabin içerisinde ki kırmızı dikiş detayları, alcantara spor koltuklar iç mekanı daha sportif kılıyor Audi’ nin her zaman ki etkileyici iç tasarımı burada da yerini almış durumda. Yüksek teknolojili bilgi ve eğlence sistemi ve kaliteli malzemeler çıtayı yine yüksekte tutuyor.

Aracın dışıda beklediğimiz gibi agresif ve son derece sportif. Led farlar önceki RS modellerini hatırlatıyor. Eskisinden daha geniş ön panjur, görünümü daha da akıcı gösteriyor.

Bir yanıt yazın